Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2624
junglebook 2616
Disney2 2578
php-fusion-7-01-02 2540
Disney1 2488
mickey-pluto. 2476
Opgraderingspakke v... 2206
danish_locales_v7_1 2192
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Maj
10.05 RasmusVesterager (45)
12.05 KenTz0r (34)
14.05 J_K_NIELSEN (51)
28.05 chrissymor (48)
28.05 Arnec (79)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Jag vill bara säga att (Assensvej) är jätte bra hemsida för nybörjare som kan få hjälp här,sen hemsidan är jätte fin med massa saker inne.....

God Jobb.......Admin ."

tedo
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Nick Jones 1973.2011
MattMadsen
Som du sikkert vil vide fra nyheder på den officielle PHP-Fusion sites, Nick Jones PHP-Fusion Grundlægger desværre afgik ved døden den 4. januar.

Nick også kendt som Digitanium var en stor fyr, en inspiration, en stor udvikler og en slags herre, der skabte dette fantastiske CMS, blot fordi han ønskede også.

Nick var en inspiration for mig og mange andre rundt omkring i verden, og han var en mand, at jeg selv og andre så op for.

Da jeg først begyndte at bruge PHP-Fusion i 2005 for en Sims Games fansite Nick var den fyr, som jeg første gang talte også fra PHP-Fusion og at det var Nick, der installerede min første nogensinde PHP-Fusion site. Fra da jeg altid troede, han var en stor fyr. Der var noget om Nick, som gjorde ham meget imødekommende, og at der var noget begejstring for hans PHP-Fusion projektet, og en over alle venlighed og ånd, han var en stor mand, og jeg føler mig meget privilegeret og taknemmelig for at have kendt sådan en stor mand.

Til ære for Nick PHP-Fusion skal fortsætte med udvikling, og vi PHP-Fusion Fællesskab og brugerne skal komme sammen for at bidrage til at støtte og bidrage til projektet på nogen måde, vi kan. Nick's arv lever videre.

Hver gang vi kode eller interagerer med PHP-Fusion Nicks arbejde, vi vil huske hans arbejde, og hvad godt han har gjort for PHP-Fusion projektet.

Hvis det ikke var for Nick dette og mange andre steder ville ikke være muligt, og at vi aldrig vil glemme og være mere taknemmelige.

Jeg vil gerne tilbyde min medfølelse med Nick familien på denne triste tid. Må Gud vil hjælpe dig gennem denne svære tid.

Den store mand kan være væk, men han vil aldrig blive glemt. Nick hukommelse vil forblive i sit arbejde og på alle sider Powered by PHP-Fusion.


Til minde om Nick Jeg har midlertidigt indstille websteder temaet til Sunset Theme.
Jeg vil savne den store mand.

Craig Dewar (Fangree_Craig)

Det er da lidt nedren
Tjen penge på facebook
http://findenpris.dk
 
Web
Skrevet d. 18-05-2024 06:53
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
MattMadsen
Det er fra siden Fangree Productions.
Tjen penge på facebook
http://findenpris.dk
 
Web
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Nyt theme Colloseum 2011 v.7 Temaer /7.02 1 08-12-2011 21:27