Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2615
junglebook 2602
Disney2 2563
php-fusion-7-01-02 2531
Disney1 2479
mickey-pluto. 2465
Opgraderingspakke v... 2195
danish_locales_v7_1 2181
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Maj
10.05 RasmusVesterager (45)
12.05 KenTz0r (34)
14.05 J_K_NIELSEN (51)
28.05 chrissymor (48)
28.05 Arnec (79)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SAssensvej...

Så køre det for dig

Har fået meget og god support her."

EvP
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Lægge to hjemmesider samme?
kalun107
Jeg har jo to hjemmesider, Hund og Ejer og Alle Danmarks dyr, Hund og Ejer er blevet til en dyreværnsforening, men efter længere overvejelser, vil vi gerne have at Hund og Ejer bliver til Alle Danmarks dyr på et tidspunkt, altså hjemmesiden Hund og Ejer ændre navn, kan dette lade sig gøre og hvad kræver det, for Alle Danmarks dyr er hos one.com hvor Hund og Ejer er hos servage.net.

Alle Danmarks dyr skal så nedlægges, men domænet skal tilknyttes til Hund og Ejer, men grunden til vi vil lave Hund og Ejer side om til den anden er fordi der ligger en masse på Hund og Ejer og den anden er ikke aktiv, men er det helt umuligt osv?

Håber det blev forståeligt, eller er det nemmere at lukke hund og Ejer og flytte alt over på Alle Danmarks dyr?
Nybegynderen Mig
 
Web
Skrevet d. 04-05-2024 13:13
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
Du kan ikke ændre navn på et domæne. Det du gøre er, at lægge al indhold fra Hund og Ejer over på domænet Alle Danmarks Dyr. Derefter kan du redirecte. Dvs. at går man ind på Hund og Ejer bliver man automatisk smidt over på Alle Danmarks Dyr.

Hvis du vil ha siden over til One.com, kan den nemt flytte til en anden udbyder.

Så det er et ja til dit sidste spørgsmål.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Hmm det lyder indviklet, men er det "bare" at tage en sikkerhedskopi af Hund og Ejer og så flytte det hele derover og så rette alle de steder hvor der står hund og ejer, til alle danmarks dyr, hvad med brugerne på hund og ejer, flytter de automatisk med over?
Og så sige min server op hos servage?
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Du skal tage en kopi af din ftp, så du får alle filer med.
der efter tager du en kopi af databasen.

Så skal du ind på One.com og tilføje et domæne. Du bliver spurgt om du ejer domænet, og svarer du ja, starter de en overførsel af selve domænet for dig.

Der vil så, når overførslen er sket, komme et tomt domæne frem i din ftp. Her skal du så lægge det ind du har kopieret. Dvs. at alle bruger og alt andet er med, som det ser ud på siden nu.

Mangler du hjælp til det, siger du bare til.

PS. Jeg kender ikke til det hos One.com, men nogle steder skal man betale fuldt ud pris for oprettelse, andre steder kan man tilslutte den eksisterende hotel.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Jamen kan man ikke bare tage alt fra hund og ejer og overskrive det der ligger på alle danmarks dyr domænet, så man flytter bruger osv derover, da det jo ikke skal hedde hund og ejer, men alle danmarks dyr, men det er tingene fra hund og ejer vi skal bruge, eller ville det være nemmere bare at flytte det manuelt, artikler osv og så evt bare flytte bruger og albumes over, og så lukke hund og ejer hos servage?
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Hvis du vil blive på Servage med Alle Danmarks Dyr, kopiere du alt fra ftp (husn og ejer) over på ftp (alle danamrks dyr), og det samme med databasen.

Så kører den som den plejer. Men jeg synes det i starten og indtil det andet domæne er udløbet, vil være en god ide at redirecte brugerne fra Hund og Ejer over på Alle danmarks dyr.


Prøv først med databasen, så kan du se hvor meget af de andre ting du vil ha over.

Lav en ny database, læg kopien ind i og husk at ændre databasenavn m.m i filen på ftp config.php.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Alle Danmarks dyr er på one.com og Hund og Ejer på servage.

Puha det lyder indviklet, mon ikke det er nemmere at lave Alle Danmarks dyr manuelt og så må folk bare oprette sig igen og samtidig, får vi ryddet op i brugerne, der aldrig er på.
Men på Alle Danmarks dyr kan man ikke oprette sig som bruger, det slettede jeg i sin tid, kan man lave det igen, så folk kan komme derind, samt lave debat igen?

Så må jeg bare flytte det relevante over lidt af gangen, for der går lige lidt før det skal offentliggøres nemlig.
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Det er altså meget nemt at gøre. Jeg vil gerne hjælpe dig med det.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Okay tusind tak, så afventer jeg lige, for vi skal holde møde i dag og så ved jeg mere derefter Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
kalun107
Denne tråd er løst Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Det var godt. Opdager du noget der er forkert eller ikke virker, siger du bare til. Den er i hvert fald i den nyeste version nu.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Er meget taknemmelig over hjælpen Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
kalun107
Hej Ellen.
Er ked af at fortælle dig at jeg ikke har Alle Danmarks Dyr mere og har mistet alt, de har valgt at smide mig ud og dette har åbenbart været planen hele tiden, at jeg skulle lukke Hund og Ejer og de kunne overtage alt fra min hjemmeside, så du skal ikke lave mere derinde, da de nu vælger at lukke den, og slette alt, så de har sørget for at jeg intet har, andet end min Facebookside nu.
Er ked af at alt dit arbejde er spilt, for du har virkelig gjort det flot og det var en kæmpe hjælp for mig.
Mange hilsner Karoline
Nybegynderen Mig
 
Web
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Billeder (samme størrelse) Kravlegården på Assensvej 3 20-07-2010 13:48
om tema s hjemmesider Generel debat - PHP-Fusion v7 2 07-02-2010 18:38
At lægge sit toplogo i mailen De løse debater 10 15-05-2009 00:13
Samme bruger koder på flere sider Generel debat - PHP-Fusion v7 1 12-08-2008 11:26