Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2613
junglebook 2599
Disney2 2561
php-fusion-7-01-02 2528
Disney1 2478
mickey-pluto. 2462
Opgraderingspakke v... 2192
danish_locales_v7_1 2180
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i dag
leif leif
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SAssensvej...

Så køre det for dig

Har fået meget og god support her."

EvP
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Automatisk udelukkelse
bandit
Hej,

I har før hjulpet mig, så jeg forsøger igenSmile

Vil lige sige mit spørgsmål er på version 6 (er så glad for det og har ændret så meget gennem tiden, at jeg ikke rigtig er kommet videfre: "If it works, don't fix it"Wink

Nå til mit spørgsmål.

Jeg har ændret på størrelse af filer, brugerne må uploaded, men nu oplever vi at bruger bliver udelukket automatisk af systemet ved flere billeder i samme tråd efter hinanden.

Der må være en grænse et sted, der får systemet til at udelukke - kender I hvor man skal lede efter den. Jeg har søgt rundt omkring, men kan kun finde noget om replikbokse.

På forhånd tak!
 
Skrevet d. 28-04-2024 06:18
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
...og vi hjælper da meget gerne igen Smile

Jeg kender slet ikke til ver 6, og ved ikke helt om Kenneth har mulighed for at hjælpe andet end i weekenderne.

Men hvis du giver mig et link til siden, og gerne login som admin, vil jeg gerne tage et kig og se om jeg kan greje det.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
humm lige v6 kan jeg ikke huske men ja har desvære ikke tid før i weekenden
så må jeg lige kigge efter igemmerne Smile ang ver 6
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
bandit
Hejsa,

Vil takke for I gider bruge tid på sådan noget "gammelt skidt" som version 6.

Jeg har søgt på nettet men kan kun finde oplysninger omkring Replikker, hvor der vist kan ske automatisk udelukkelse. Jeg syntes jeg har været hele "Administration" igennem, så jeg har selv på fornemmelsen det gemmer sig nede i koden et stedFrown

Så jeg vil vente i spænding til efter weekenden og se, hvad I kloge hoveder finder ud af..
 
bandit
Hej,

Jeg har vist selv fået det lokaliseret. Troede det var noget med ændringer af billedestørrelse, men det er vist bare almindeligt "flood_control" da de 2 brugere, det gik ud over, lavede mange indlæg hurtigt efter hinanden for at vise en del billeder. Ja, her er version 7 vist bedreFrown

Mine observationer, hvis det har interesse:

Jeg har også en side på version 7 og her kan jeg se man kan slå flood_control til og fra og tidsgrænsen. I 6 kan jeg også finde tidsgrænsen men det ser ud til at flood_control bare er sat. Ved at granske koden "post_reply" mener jeg har har gennemskuet at hvis man laver flere end et vist antal svar uden andre har været inde imellem indenfor "flood_control"-tidsgrænsen, så bliver man udelukket.

Skulle I mene jeg er på vildspor vil jeg da gerne høer det, men ellers undskylder jeg, hvis jeg har spildt for meget af jeres tidFrown
 
assensvej
"flood_control" kan den ikke sætte til en bestemt tid inde i v6

jeg kan se at jeg desvære ikke har en v6 liggene på min server så kan desvære ikke komme ind og kigge
men hvis du har et link til v6 siden og du gerne vil have jeg kigger kan du sende mig en pm med login oplysninger


Skulle I mene jeg er på vildspor vil jeg da gerne høer det, men ellers undskylder jeg, hvis jeg har spildt for meget af jeres tid


men helt på vild spor er du ikke og nej du spilder ikke vores tid vi er her for jer Smile
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Der er ALDRIG nogen der spilder vores tid her, jo mere der kommer jo bedre.

Jeg tror du har helt ret med flood kontrol. Den må være sat et sted, om ikke andet så i koderne. Og så burde der også kunne ændres på den der.

Sig endelig til, hvis du ikke finder løsningen.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
automatisk billedeskift Generel debat - PHP-Fusion v7 11 11-07-2010 13:45