Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2610
junglebook 2596
Disney2 2559
php-fusion-7-01-02 2525
Disney1 2477
mickey-pluto. 2459
Opgraderingspakke v... 2190
danish_locales_v7_1 2178
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i dag
Morten112vejen
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Først da jeg så denne her side tænkte jeg ved mig selv: "Det er et spild af serverplads" Men efter jeg oprettede mig som bruger må jeg sige: "WOW den styre!!"

Har i det også på samme måde?..."

HeavyThunder
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
HighSlide Gallery v.2.3?
Brian
Hey

Har jeg totalt misforstået denne, eller...? hyb

Havde en formodning om at den ville give mulighed for inde i Galleri/Album når man så et billedede i fuld-størrelse, at man så fik frem/tilbage pile på billedet, samt også mulighed for bare at skifte til næste billeder med pile tasterne og fortsat være i fuld-størrelses.

Der sker nada... der er intet sket ift. visningen af billeder hvis jeg går ind i et Album og får vist et billede, alt er som det plejer at være...

Fik så også 2 fejl da jeg satte det panel på der også er med i "pakken", ikk' at jeg har planer om at bruge det, var mere bare for at prøve det af: (billedet bliver iøvrigt heller ikk' vist, kun det der billede/ikon som når et link til billede ikk' virker)

hsgallery_panel/hsgallery_panel.php
Use of undefined constant SAFEMODE - assumed 'SAFEMODE' Linje: 28

hsgallery_panel/hsgallery_panel.php
Use of undefined constant SAFEMODE - assumed 'SAFEMODE' Linje: 3


Om dette hænger sammen med jeg køre v7.02 og infusion er til v7.01 ved jeg så ikk'...?

Hvis jeg så trykker på det billeder (der jo så sku' være under panelet, som jeg forstår bare er et random et den viser dér - for ka' såmænd godt trykke på det billede/ikon den viser istedet for billedet) så kommer jeg ind på:

infusions/hsgallery_panel/photogallery.php?album_id=8 -
(som jeg tolker lidt som at selve infusionen bare kopiere ens Album og laver sit eget, der så viser billeder på den måden det nu engang gør det).

- som billedet ligger i og til forskel fra det alm. Albums-visning hvor der jo står en masse info under hvert billedede, såsom Dato/Kommentare/Tilføjet af/Vudering og ved tryk på billedet får set billedet lidt større hvor der også nedenunder ydermere står Dimensioner/Filstørrelse - men til forskel fra det alm. og dette, så er der under hvert billede nu kun skrevet Fremvisninger trykker man så på billedet, springer den visningen over med det lidt større billede (med Dimensioner/Filstørrelse nedenunder i det alm.) og går direkte til fyld-størrelses visning - hvor der jo så godt nok er de funktioner jeg efterlyste og egentlig forventede ville være i de Albums jeg har, men dog heller ikk' at den ville springe visning af det mellem-store billeder over (det med Dimensioner/Filstørrelse nedenunder)

Den laver iøvrigt også kage i selve fuld-størrelses visningen, for har nogle billeder med Kommentare på og hvis et billede har Kommentar, så i fuld-størrelse kommer der nederst en hvid bjælke hvor der står "Kommentar" og hvis man så trykker på den, kommer man til siden der ligner den man kender ved visning af et billeder hvor man ka' læse og skrive kommentare - men er stadig: infusions/hsgallery_panel/photogallery.php?photo_id=148 - og spøjst nok, så kommer det dér "Kommentar" under billedet - der ikke har nogen Kommentar, men reelt er billedet ved siden af der har... hmm...

Er denne infusion baseret på at den "kun" virker hvis man bruger det panel der er med den og at den udover det ikk' laver nogen forskel i den alm. Albums-visning - men laver sine "egne" Albums til visnings-formål?

Hvis tilfældet så ryger den sgu ud igen og håber samtidig at nogen kender til noget der kan vise det jeg efterlyser og kun dét og så ellers ikk' piller i måden at vise billeder på udover det...?
Anyone?
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Enhanced JS Photo Gallery V1.00 Infusioner v7 3 04-06-2010 18:56
Enhanced JS Photo Gallery V1.00 Infusioner v7 4 31-05-2010 22:24