Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 41
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2920
php-fusion-7-01-02 2919
junglebook 2884
Disney2 2878
Disney1 2803
mickey-pluto. 2796
danish_locales_v7_1 2523
Opgraderingspakke v... 2485
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images

statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Maj
10.05 RasmusVesterager (46)
12.05 KenTz0r (35)
14.05 J_K_NIELSEN (52)
28.05 chrissymor (49)
28.05 Arnec (80)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Først da jeg så denne her side tænkte jeg ved mig selv: "Det er et spild af serverplads" Men efter jeg oprettede mig som bruger må jeg sige: "WOW den styre!!"

Har i det også på samme måde?..."

HeavyThunder
Reklame
Antispam
Se indlæg
PHP-Fusion - Assensvej.dk » Lidt af det hele » Lidt sjov
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Uundværlige advarsler:
assensvej
På hårtørrer: Brug ikke apparatet mens du sover! (Sjovt, det er ellers der man plejer at tørre det)

På cornflakes: Vind fede præmier! - Konkurrencen er ikke købsbetinget! - Læs mere inde i pakken! (Jaaaa, butikstyvens favorit!)

På flydende sæbe: Anvendes som almindelig sæbe! (Og hvordan gør man så lige det?)

På frossen pizza: Serveringsforslag: Serveres optøet! (Okay, men det er kun et forslag?)

På isdessert (skrevet i bunden af pakken) Vend ikke pakken på hovedet! (Ups! - for sent! *LORT*)

På øllebrød: Produktet vil være varmt efter opvarmning! (Virkelig! - skal vi ikke lige prøve efter?)

På pakken til et strygejern: Stryg ikke tøj på kroppen! (Hvorfor dog ikke? - Det ville da spare tid!)

På børne-hostesaft: Kør ikke bil, eller anvend maskiner efter indtagelse: (Hmmm, det er nu også sjældent at ungerne låner bilen!)

På koreansk køkkenkniv: "Keep out of children!" (Tror oversættelsen smuttede!)

På juletræskæde: Kun til indendørs og udendørs brug! (Hallo! - den må altså ikke bruges i rumfærgen?)

På food-processor: Not to be used for the other use! (Hmmm, NU er jeg nysgerrig!)

På en pose peanuts: Advarsel! - Indeholder nødder! (Okay, det havde vi aldrig gættet)

På en pakke (fly)-peanuts: Instruktion: Åbn pakken, spis nødderne! (Betaler de virkelig nogen, for at skrive dette?)

På svensk motorsav: Forsøg ikke at stoppe kæden med hænderne! (Ingen kommentar!)

På et superman- fastelavns-kostume: Advarsel! - Denne dragt gør dig IKKE i stand til at flyve! (ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!)
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Status over advarsler MOD's v7 2 06-11-2009 18:53
Status over advarsler MOD's v7 15 28-04-2009 14:36