Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2612
junglebook 2598
Disney2 2560
php-fusion-7-01-02 2527
Disney1 2477
mickey-pluto. 2461
Opgraderingspakke v... 2191
danish_locales_v7_1 2179
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SUPER SIDE

Jeg undrer mig bare over at jeg ikke har stødt på den før...... Dumme mig."

Teamtwilight
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Billeder mangler pga opdatering
kalun107
Ja som i nok ved har one.com opdateret til php 5 mener jeg det var og nu kan jeg slet ikke lægge billeder ind eller noget, er der andre der har samme problem.

Er dog ved at skifte over til servage.net, så håber problemet bliver løst når jeg er kommer helt væk fra one, men det er bare så irreterene at ingen kan se billeder af de hunde og jeg ikke kan lægge nye ind Sad
Nybegynderen Mig
 
Web
Skrevet d. 27-04-2024 21:51
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
assensvej
Ja jeg kan godt se det må være trals men så må du lige give dine bruger besked om at der er problemme

evt kan du lave et link til det sted hvor de billede ligger

også håber vi lige vi kan få flytte den side meget hurtigt Smile
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Hvorfor kan du ikke få den over til servage.net nu?? Synes da ikke det plejer at tage så lang tid inden de får gang i det.


______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Jamen jeg har fået bruger og det hele hos servage, men alle filer skal flyttes over og det er det jeg venter på at de gør.
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Jamen det skal du selv gøre. Det gør de ikke for dig. Send dine oplysninger i en pm, så skal jeg kigge på det.

Jeg skal have koder til servage.net til databasen og til ftp. Dem til one.com har jeg vist.


EDIT: Hvis du har lavet en aftale med assensvej om flytning, vil jeg ikke begynde. For så kan han være begyndt og så roder vi bare rundt i det.
Redigeret af Tutsi d. 24-01-2010 11:48
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Jamen jeg har ikke fået nogle koder til database eller ftp, kun kode så jeg kan logge in på kontrolpanel og email.


Nybegynderen Mig
 
Web
kalun107
De skulle bruge min pinkode til hostmaster, er det for at flytte selve domænet eller hvad??
Nybegynderen Mig
 
Web
kalun107
Assensvej ville se på det i løbet af ugen, men han bad mig om at få dem til at flytte det hele, men tror jeg må have misforstået noget, for er det kun domænet de så flytter i morgen eller hvad??
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Det er for at dit domæne skal pege over på servage.net i stedet for på one.com. Undskyld, det troede jeg var ok. Men det skal du så først lige vente på, for ellers hjælper det intet. Og dog, du kan jo gøre alt klar på den nye, men kan også være assenvej allerede har gjort det. Så må vist hellere lige vente på ham, så der ikke går ged i det Wink


Hostmaster er selve domænet - de andre er hotellet hvor oplysningerne ligger på.
Redigeret af Tutsi d. 24-01-2010 11:53
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Oh nu er jeg med, men det sker først i morgen, for ham der gør det, er først på i morgen og han skal bruge min pinkode til DK- hostmaster for at gøre det, fik jeg af vide Smile

Ja vi venter på hvad assensvej siger, for jeg er lidt forvirret lige nu, for kan ikke lige forstå hvad det så er jeg har betalt for, har betalt 2 gange, først for at oprette mig hos servage.net og så en gang til for at flytte domæne, er dette korrekt så? Smile
Redigeret af kalun107 d. 24-01-2010 11:56
Nybegynderen Mig
 
Web
kalun107
Det var denne side de skulle bruge min pinkode til

https://www.dk-ho...

Skal jeg selv opsige alt hos dem og hos one.com når alt er færdig?
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Du må absolut INTET opsige hos Hostmaster.dk - så er hele domænet væk.

Når det hele er flyttet og kører, skal du opsige dit hotel hos one.com, men vent lidt endnu med det indtil den der flytter din side siger at du må.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Det er kun dit webhotel du skal opsige når vi har flytte det det hele over på servage net

men jeg har først tid fra imorgen til at kigge på det da jeg har famileie besøg i weekenden også længe de ikke har flytte domænet Wink jeg har hente alle dine ting ned fra din server som ligger på min com nu Smile


HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
kalun107
Puha det var da godt du sagde det hyb

Jamen jeg venter med det hele indtil jeg får lov, så gør jeg da ikke noget galt Smile

Føler mig dum som en dør lige nu Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
assensvej
Nej det skal du ikke være Smile
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
kalun107
Okay så håber jeg de flytter mit domæne i morgen også, for ellers kan du jo ikke gøre noget, men sender pinkoden til Helge i morgen, som den engelske hjælper sagde jeg skulle Smile
Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Der er rent faktisk en løsning på problemet her http://www.php-fu...ost_111910 , men er ikke nemt for dem, der har rigtig mange billeder på deres side.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Jeg forstår den ikke helt, skal jeg oprette mapper med alle billederne sammen og så kommer de på hjemmesiden igen eller hvad og hvor skal de mapper så ligge henne?


Nybegynderen Mig
 
Web
Tutsi
Ja som jeg forstår det. Skal du slette mappen med billeder og så starte forfra med at oprette dem igen, ganske som du plejer at oprette først mapper i photo, så så lægge billeder ind der.
Men jeg har ikke prøvet det, så ved ikke om det virker.


______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Humm kan alt det arbejde betale sig når vi nu flytter siden ?
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
billeder forsvinder Kravlegården på Assensvej 3 10-07-2013 19:36
Opdatering hvordan? Kravlegården på Assensvej 8 20-04-2012 16:08
Brug af billeder fundet på nettet Fra Bruger til Bruger. 1 29-02-2012 20:24
Foto / Billeder MOD's /7.01 4 10-12-2011 15:29
Billeder under hinanden Generel debat - PHP-Fusion /7.02 18 28-11-2011 23:44