Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2611
junglebook 2596
Disney2 2559
php-fusion-7-01-02 2526
Disney1 2477
mickey-pluto. 2460
Opgraderingspakke v... 2190
danish_locales_v7_1 2178
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SAssensvej...

Så køre det for dig

Har fået meget og god support her."

EvP
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Intern MSN
CS_DK
Jeg bruger Intern MSN på min side, men den popper ikke frem på skærmen, hos den man skriver til, så de kan se at man skriver til dem?
 
Web
Skrevet d. 27-04-2024 00:28
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
Er det en Offenbach infusion, tror jeg du skal derind og be ham hjælpe. Han har nemt ved at se hvad der er galt.
Linket til hans side er http://phpfusion-...

Ellers skal vi lige have filerne, så vi kan se hvad der er galt Smile
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Er det en Offenbach infusion, tror jeg du skal derind og be ham hjælpe. Han har nemt ved at se hvad der er galt.
Linket til hans side er http://phpfusion-...

Ellers skal vi lige have filerne, så vi kan se hvad der er galt Smile


PAS!
Ved ikke lige hvor jeg har den fra. men det er den samme som i har her på siden .
 
Web
Tutsi
Åbner du en af filerne i den du søger forfatteren af, kan man som regel se det. Her står der f.eks
Instant Messenger System for PHP-Fusion version 7+
| Version 2.03 by Offenbach
| http://phpfusion-...
| Mail:


Det er ikke for at vi ikke vil hjælpe, men ofte er det meget nemt for den der har udviklet infusionen at se fejlen, hvorimod vi andre kan lede længe.
Og jeg ved Offenbach er flink til at hjælpe, så jeg synes du skal prøve. Ellers ved du, at vi gerne hjælper.


EDIT: jeg kan også se der er en opdateret udgave af den, så en god ide at downloade den.
Redigeret af Tutsi d. 21-04-2010 16:58
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
UPS!! Ellen Mig

Som du skrev var der en opdateret udgave, så den vil jeg jo prøve, men nu har jeg så nye problemer med æø og å Men nu kan jeg ikke rette det, for der hvor jeg skal rette det står det faktisk som æø og å du kan se det på www.baylinerfan.dk
 
Web
Tutsi
Hmmm Simon......start lige med at høre på Offenbachs side, hvis det er kommet i forbindelse med din msn installation. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Hmmm Simon......start lige med at høre på Offenbachs side, hvis det er kommet i forbindelse med din msn installation. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.


Da jeg løb ind i det problem vil jeg prøve at uploade min backup, men så gik det total galt.
Efter det, var der fortsat fejl på æøå men nu kunne jeg rette i det. Men kun til firkanter
Og nu er det alt det som jeg har rettet på de sidste 2 uger der ses som ? og ikke som æøå
 
Web
Tutsi
Ahhhh jamen så har du jo lagt alle de gamle ind igen. Men de kloge hoveder siger jo, at det er nemmere at rette de firkanter end ? tegnene. Jeg ved Der er en tråd et sted på http://phpfusion.dk, men har ikke lige fundet den.

Desværre har assensvej rigeligt at tænke på lige nu, for det er ham der er ekspert til databaseproblemer,
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Ahhhh jamen så har du jo lagt alle de gamle ind igen. Men de kloge hoveder siger jo, at det er nemmere at rette de firkanter end ? tegnene. Jeg ved Der er en tråd et sted på http://phpfusion.dk, men har ikke lige fundet den.

Desværre har assensvej rigeligt at tænke på lige nu, for det er ham der er ekspert til databaseproblemer,


Ja det er jeg også kommet frem til Altså at det er nemmer at rette firkanter end ? For jeg kan jo se, at du kunne rette de fleste firkanter tilbage til æøå Men det var jo blot en backup fra i går, så det er kun den msn og nogle få indlæg der ikke er med. Nå men nu vil jeg lige teste min database på en total ny V7 insta. og hvis der ikke er problemer med æøå der, er de vel ikke databasen Så lang så godt

Ps. der hjælp sgu at løbe en laaaaaang tur på 15 km. Men det er sgu fortsat noget L.... Angry
Redigeret af CS_DK d. 22-04-2010 20:27
 
Web
Tutsi
Se her http://phpfusion....ost_113638
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Se her http://phpfusion....ost_113638


Jeg kan se at du er kommet langt KANON Ellen
jaaaa
 
Web
CS_DK
Hej Ellen.

er det dig der har fået rettet noget mere på siden for nu er alle æø og å'er på plads i nyheder??? og også på alle liks
 
Web
Tutsi
Jeg har forsøgt ihvertfald. Men tror ikke det virker overalt. Måske det lykkes mig tilsidst, men kan intet love.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Jeg har forsøgt ihvertfald. Men tror ikke det virker overalt. Måske det lykkes mig tilsidst, men kan intet love.


Jamen hvis det var i dag omkring kl. 12 du prøvede, lykkedes det. Så nu er alle standart tekster i PHP-F på plads Så er der kun mit form med 6000 indlæg og 1700 replikker hvor ? skal rettes til æø og å
Og det ser ikke for lyst ud, kan jeg forstå Sad
 
Web
Tutsi
Jeg var inde i går aftes, men ikke i dag. Så ved jeg ikke hvem der har været der.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Måske har jeg et problem med at lave en backup, eller uploade en?

Nu kan jeg se, at hver gang jeg uploader en database, er den oplyst som latin1_swedish_ci

Og så kan den vel ikke vise æ, ø og å
 
Web
Tutsi
Jo det kan den. Har du da problemer igen?
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
CS_DK
Tutsi skrev:
Jo det kan den. Har du da problemer igen?


Nej nej!

Jeg prøver blot at komme frem til hvorfor jeg altid mister mine æ ø og å når jeg uploader en backup af en database.

Jeg har tænkte på om jeg ikke kan bruge den backup jeg har, hvor jeg kan se at den har æ ø og å med. Til at erstatte de gamle indlæg på siden, hvor der ikke er æ ø og å .
Men samtidig skal den jo ikke slette de nye indlæg, som er tilkommet efter denne backup

Hvordan gør vi det Ellen Mig
 
Web
CS_DK
Tutsi skrev:
Ahhhh jamen så har du jo lagt alle de gamle ind igen. Men de kloge hoveder siger jo, at det er nemmere at rette de firkanter end ? tegnene. Jeg ved Der er en tråd et sted på http://phpfusion.dk, men har ikke lige fundet den.

Desværre har assensvej rigeligt at tænke på lige nu, for det er ham der er ekspert til databaseproblemer,


Hej Tutsi.

som du skriver her skulle det være nemmer at rette firkanter end ?

På min total nye Installation har jeg igen problemer med æå og å i standart menuerne, dog ikke hvis jeg uoloader en .htaccess fil. Men så får jeg problemer med æå og å i alt den tekst jeg selv har oprettet inkl. i forum. Jeg kan ikke lige se noget om det på phpfusion.dk så vil lige høre om du siden sidst har løst et problem som mit

Ps. skal man altid have en htaccess fil i roden før man Installere PHP-F
 
Web
Spring til debat: