Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2603
junglebook 2587
Disney2 2553
php-fusion-7-01-02 2518
Disney1 2471
mickey-pluto. 2453
Opgraderingspakke v... 2182
danish_locales_v7_1 2170
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"SAssensvej...

Så køre det for dig

Har fået meget og god support her."

EvP
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Assensvej udelukke
assensvej
Ja som nonge hved skulle jeg side og klikke på min downloads + links på ander sider.

Derfor er jeg nu udelukket på disse sider

PHP-Fusion Themes
PHP-Fusion MODs UK
Fangree Productions

og ja der kommer nok flere til

når det hele starte med at jeg kunne se på den her side at jeg lå temlig højt i klik på deres side http://php-fusion...portal.php

og det har jeg så ikke lagt mere i men nu få jeg så skyld for at jeg skulle oprette bots bare for at få min ting højt til vejrs, hvorfor skulle jeg det har jo ikke problemmer med at folk kommer ind på siden her-

jeg har så idag fået det her brev(mail) fra Fangree Productions

Hello assensvej,

Your account on Fangree Productions - Mods and Themes for PHP-Fusion 7 has been banned by Fangree_Craig because of the following reason:

Took a Bot to PHP-Fusion Themes and other sites to click his Download counts..

If you want more information about this ban, please, contact the site administrator at .

The Fangree Productions Team


det skal siges jeg har skrevet tilbage til ham


Hello

I can not now fully understand that I will be excluded from your side and that my themes will delete from phpfusion themes uk

I've never set up Bot to try to get my downloads to be a maximum of PHP page.

perhaps I was hacked but I do not know what should I look for?
I write a post on the Danish support page about it here

Team Assensvej.dk

HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Skrevet d. 19-04-2024 11:40
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
Det synes jeg da ihvertfald, at du skal reagere på. For jeg ved også, at du aldrig ville gøre sådanne ting. Så for mig at, må der så absolut være sket et hack et sted. Jeg erindrer ikke lige hvem, men husker der var en der fik besked fra sin host om, at hans side sendte spam mail ud. Og det var en der havde hacket ham, og misbrugt det. Så det er desværre noget der bliver benyttet.

Der er sikkert også andre der er endt i noget sådan,, så det skal da opklares. Underligt at der ikke forlængst er kommet noget sådan frem.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Det synes jeg da ihvertfald, at du skal reagere på.


jamen det gør jeg nu også jeg lukker gerne op for min server og side for dem.


HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Jeg synes bare du skal tage en stille og rolig snak med dem om problemet, jeg tror alle er interesseret i det. Det kan ske for os alle, og måske det er mig der i morgen får disse udelukkelser.

Og så skal du da ikke lukke ned fordi det her sker. Kan vi ikke fortsætte uden?? Jeg har ingen problemer med at lave php uden de store siden. Synes det er trist, men går ikke i panik af den grund. Og det skal du heller ikke.

Det kan tværtimod være spændende at finde ud af, hvad der sker. For der kommer flere med samme problem, det kan du være sikker på.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Humm jeg har skrivet tilbage til dem og i panik går jeg nu ikke er bare træt af at det altid skal gå ud over os

folk her på side hved godt hvad jeg har lavet de sidste 3 månder og det er ikke phpfusion
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
assensvej
ja de siger man skal skrive til dem men få ikke noget svar tilbage.

hvad fande er det lige


HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Vi laver da bare siden om til en joomla support side og php kodning i Dreamweaver. I det sidste kan jeg lave en side med alle funktioner, css og og editor uden problemer. Så Men er der da heller ikke med fusion.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Eddy
Hej Assensvej!

Jeg syntes du bare skal glemme dem.

Du har altid været en fin person, det er bare de andre der er utrolig misundelig.

Så bliv du bare ved med, at være den fine person som du er, og glem de andre, det er dem der for det dårlig ved ikke at svare.
Redigeret af Eddy d. 11-06-2010 22:28
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
whocare
Jeg syntes du skal forsætte det gode arbejde som du har lavet og som jeg gerne ser du bliver ved med. Jeg har set at der er sket noget med din link på min side med det er ikke noget jeg vil gøre noget ved, du er altid velkommen på min side.

Jeg er også blevet jagtet men der skal meget til at slå mig ud.

Som jeg siger kan de ikke lide mig er det deres problem.

Så jeg håber at du bliver ved med det gode arbejde.

Hilsen WhoCare
 
Web
Tutsi
Hvor er det dejligt at se, at der er opbakning til assensvej. Det er bare de beskyldninger der nager, og det forstår jeg godt. For han har virkeligt intet gjort. Ville være super, hvis nogen kunne fortælle hvordan det kan ske, og hvordan man kan forhindre det.
Rigtig god weekend til alle Wink
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Smile jeg er glad for jeres indlæg venner


som jeg kan se på themes uk er der et indlæg dette kan jeg kun se forde jeg sider i Sønderborg på et andet ipnummer er der ikke en der lige vil lægge det ind her i debaten


HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Det kommer så her - det er ikke pænt, mqen jeg håber virkelig at de selv vil blive udsat for en sådan bot!!! Kenneth er ihvertfald uskyldig og ganske uvidende om hvad der er sket.

Det her er bare for skuffende, og viser at mange ikke bruger enh support side med den baggrund at hjælpe, men for at være "bedst". Der er ikke plads til alle, og der bliver ikke stolet på dem der virkelig ligger et arbejde i disse sider. Skriver man en pæn mail til den, får man ikke engang et svar. Tillykke til dem der har lavet botten, det lykkedes for dem at få en udelukket. Så er det bare igang med den næste. Sørgeligt!!


Not the PHP-Fusion Way

A member has been globally banned from all PHP-Fusion sites due to the use of bots to artificially inflate the download count on his themes in the DB thereby getting his sites to the top of the "Top 50 Themes" panel as well as his weblink count on this site. This kind of server manipulation is completely wrong and definitely not in keeping with the Open Source ethos on which this CMS stands.

All his themes have been removed from the DB, his showcase threads and weblink have been removed. Please note that the artificial increase in his weblink count was not limited to our sites alone. There is evidence this was done on several other sites, [including my own]. This kind of sneaky manipulation will not be tolerated in any way.

This is an OPEN source project, we must and will protect the integrity of our data regardless of it's importance.
· HobbyMan on June 11 2010 00:26:32 ·





Og lige en oversættelse

Ikke PHP-Fusion på den måde.

Et medlem har fået globalt forbud mod alle PHP-Fusion sites som følge af brug af bots, som kunstigt øger download registrering af hans temaer i BF, og derved at få sit sites til toppen af "Top 50 temaer" panel, samt hans weblink regigstrering på dette site. Denne form for server manipulation er helt forkert, og absolut ikke i overensstemmelse med Open Source etik, som denne CMS står.

Alle hans temaer er blevet fjernet fra DB, hans præsentation tråde og weblink er blevet fjernet. Bemærk venligst, at kunstig stigning i hans weblink tælle ikke var begrænset til vores hjemmesider alene. Der er tegn på at dette skete på en række andre sites, [herunder mit eget]. Denne form for luskede manipulation vil ikke blive tolereret på nogen måde.

Dette er et open source projekt, skal vi vil beskytte integriteten af vores data, uanset om det er vigtigt.
· HobbyMan on June 11 2010 00:26:32 ·

Redigeret af Tutsi d. 12-06-2010 17:10
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
JA der kan man bare se

jeg er ikke overrasket over den udmelding fra deres admins hvis de så ville svare når man skriver til dem for at få det her løst jeg er slet ikke istand til at lave sådan en kode
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Nej jeg må også indrømme, at jeg ikke aner hvordan man laver disse ting. Vi er gode, men SÅ gode er vi nu alligevel ikke Smile

Men egentlig skal vi da være stolte over, at nogen tror vi er så dygtige.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Eddy
Hej igen!

Se nu vil jeg ikke nævne nogen navne, men en fortælling kan lade sig gøre.

Top 10 bruger på links, blev af en bestemt bruger, sat højt og vi ville ikke have at man bare gik ind og tastede flere gange på linket fordi brugeren ville stå højt oppe, og vi viste hat brugerens side ikke var spændende at gå ind på, og kun den side, vi talte med brugeren hvor brugeren benægtet, så vi udelukket brugeren brugeren var meget ked af det, ja jeg var ligeglad for det tolereret jeg ikke, senere hvor jeg kendte en fyr som var edb programmør, fik jeg ham til at se på siden, og det viste sig at brugeren havde ret det var ikke brugerens IP nr. men en ukendt skid som roder ved folks sider, jeg måtte give brugeren en undskyldning, men brugeren var så støt at brugeren ikke har været på siden, ret beklageligt, det er det man får ud af når man er dun og ikke tænker sig om, og det samme skulle de også gøre, lige prøve at vende den først frem for at være så hurtig på tråden, og det er ingen skam at give en undskyldning, men det er mange for fine til desværre, det er synd for dem, men de må ikke have det særlig godt.
Redigeret af Eddy d. 12-06-2010 22:52
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
Tutsi
De kan også bare gå ind og se i statistikken ved deres host, så kan de se hvilke Ip der klikker på linkene. Ja man kan endda se tidspunkt og det hele. Sådan er det hos surftown, men jeg skal da ikke sige hvordan det er hos andre udbydere.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
kalun107
Jeg syntes helt sikkert også du skal forsætte dit super gode arbejder herinde og glemme alt om de folk, jeg bruger ikke andre sider end denne her og har og vil altid være fuldt ud tilfreds med den store og gode hjælp man får herinde Smile

Dette er den eneste side (og Ellens side) jeg har følt mig rigtig velkommen på og fået utrolig med hjælp og støtte, også når jeg til tider slet ikke forstår en dyt af hvad jeg skal gøre, men herinde er der tålmodighed og hjælp at hjælpe altid, så håber bestemt ikke at du overvejer at stoppe pga at de ikke kan indse at der ligger en fejl et sted, det er deres tab.


Nybegynderen Mig
 
Web
assensvej
Ja tanken er har da stadig om at lukke ned men samtidig er der også et sted der siger nej til at lukke ned men det her tager nu meget tid da jeg ved at jeg ikke selv har lavet sådan en bots og leder som en lille mus efter den på min com og mit server + på siden her men jeg tro ikke at jeg finder den desvære og så er det jo nok bare mig der sider og klikker løs på de sider Smile og det må jeg jo så bare leve med.

jeg har bedt Harly om at komme med beviser på det her



HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Jeg synes nu også, at man altid bør kunne dokumentere sådanne påstande. Det andet holder jo ikke vand.

Men svarer de dig overhovedet?
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
assensvej
Men svarer de dig overhovedet?


Ja harly har lige svaret på phpfusion.dk

at han vil bede hobyman om at skaffe beviser og viser det at det skulle kommer her fra ja så må jeg overvejr om jeg gider mere
Redigeret af assensvej d. 13-06-2010 17:45
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
assensvej Hallo kenneth Temaer /7.01 3 03-02-2011 16:15
pålogging assensvej.dk Generel debat - PHP-Fusion /7.01 3 12-01-2011 10:18
Assensvej. forslag til theme Temaer v7 12 18-03-2010 00:44
assensvej Generel debat - PHP-Fusion v7 7 11-02-2010 11:09
hei assensvej Generel debat - PHP-Fusion v7 8 03-02-2010 15:16