Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2610
junglebook 2596
Disney2 2558
php-fusion-7-01-02 2524
Disney1 2477
mickey-pluto. 2459
Opgraderingspakke v... 2189
danish_locales_v7_1 2178
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i dag
Morten112vejen
Fødselsdage i April
02.04 Bubbi (32)
02.04 quiki (42)
04.04 Thomas (53)
07.04 paulen (71)
11.04 jimtheknopf (41)
13.04 mflb83 (41)
14.04 pkpedersen (61)
14.04 egsvang (57)
15.04 ManHunterZ (66)
17.04 johnnysay (58)
17.04 danielp8240 (41)
25.04 Morten112vejen (33)
28.04 leif (85)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Jag vill bara säga att (Assensvej) är jätte bra hemsida för nybörjare som kan få hjälp här,sen hemsidan är jätte fin med massa saker inne.....

God Jobb.......Admin ."

tedo
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
udprintning ????
gunnar
Hej jeg har et par word dokumenter som nogle af brugerne kan dowenload eller direkte udskrive, men jeg kan ikke lige få det til at virke. Jeg har fået lavet det sådanne at når jeg klikker på linket så åbner den , den siden som jeg har kuperet fra min ftp hvor jeg har upload mine word dukomenter,,,hvad gør jeg forkert ????
 
Skrevet d. 25-04-2024 05:08
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
Tutsi
Den forstår jeg ikke helt.

Du har et link til word-dokumentet på din side, som dine brugere kan åbne og udskrive. Hvad er det du ikke kan få den til?
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
øøøø jo det hviste jeg ikke jeg havde, jeg havde bare lagt den ind i dowenload i en mappe så de kunne hente den der. Jeg må nok indrømme at det du fortæller , hviste jeg ikke noget om, det må jeg lige undersøge,,,du kunne ikke lige give et hurtig fif hvad det lige er jeg skal gøre ???????.... jeg kigger lige imens.
 
gunnar
øøøø jo det hviste jeg ikke jeg havde, jeg havde bare lagt den ind i dowenload i en mappe så de kunne hente den der. Jeg må nok indrømme at det du fortæller , hviste jeg ikke noget om, det må jeg lige undersøge,,,du kunne ikke lige give et hurtig fif hvad det lige er jeg skal gøre ???????.... jeg kigger lige imens.
 
Tutsi
Nej undskyld, så misforstod jeg dig. Troede du HAVDE lagt det på.


Har du det i FTP, kan du på din side gå ind i Administration - System - Elementer og oprette et element med dine links.

Download kildekode  Kode
openside("Links");
  echo "<a href='[color=#cc0000]adressenHvorDitDokumentLigger[/color]'>LINKET</a>
<br /><a href='[color=#cc0000]adressenHvorDitDokumentLigger[/color]'>LINKET</a>";
closeside();




Så kan du selv udskifte adresser og navn.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
Ok det kigger jeg lige på,,,sorry jeg kunne bare udtrykke mig noget beder,,,,,det gik bar lige så godt for mig og trroede så at jeg kunne det hele med en arm på ryggen !!!! ha ha ha jeg blev kloger gggggggg. SÅ lige en ting til dette her,,,, jeg vil godt ligge års brandøvelseplan og vagtplan på en side så når de logger ind så kan de gå ind og se den der og muligvis så tryk på en print knap og så udskrive der fra hvis de vil,,, er dette muligt ??
 
gunnar
Nu har jeg prøvet det og jeg kan godt få lavet det på forsiden , men når jeg klikker på linket så vil den have kode til FTP og på den anden viser den bare en tom web side,,,,,,

Hilsen Gunnar
Redigeret af gunnar d. 14-01-2010 23:21
 
Tutsi
Pyt bare vi finder ud af det til sidst så går det nok.

Jeg forstår ikke du ikke kan downloade fra din FTP, jeg har ingen problemer på min side. Hvor og på hvilken side ligger den, så jeg kan se det.

Med brandøvelsesplanen, skal jeg lige se hvordan den ligger før jeg kan svare.

Så hvis du lige smider et link til din side, så er det nemmere.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
ok det er

staldbal.dk

nederst i venstre side

Hilsen Gunnar.

Du kan også godt få lov til at gå på serveren, adgangen kan du lige få på PB hvis du skal bruge det.
Redigeret af gunnar d. 14-01-2010 23:58
 
Tutsi
Jeg kan se 2 fejl, - der er mellemrum Vagter 2010der ikke må være der og den linker ikke til din side. Prøv at sætte hele adressen ind i linket.

Download kildekode  Kode
<a href='http://staldbal.dk/images/photoalbum/Print/Vagter2010.docx'>Vagtplan</a>




Jeg har lavet en test på min side, som du kan se ude i højre side. http://bunti-web.dk

______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
jammen det er da bare iorden det der,,godt klaret ,nu er det bare op til mig om jeg kan finde ud af det,meeeen mon ikke,,du får foreløbligt TAK

GODT GÅET,,,,,he he

Hilsen Gunnar.
 
Tutsi
Var så lidt, ellers siger du bare til.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
Hej SUPER SØDE Ellen,,!!!!!!!!!! ,,jeg er sq ved at rykke håret af mig selv lige nu,,,shit,,,,, nu har jeg kuperet tekster og skrifter og prøvet det ene og det andet,,je og lige meget hjalp det. Jeg gør bare et eller andet forkeret og jeg kan sq bare ikke lige se hvad det er jeg gør forkert,,,, HELP HELP,, hvad skal du bruge for at komme ind og lave det HVIS DU ALSÅ VIL ????????

Hilsen en halv skallet Gunnar,,,Sad
 
Tutsi
Jamen det vil jeg da - send mig et brugernavn og password til din side samt administrator kode.

Login til FTP er også muligt jeg skal bruge: Host, bruger og password.
Så vil jeg tage et kig på det -du bliver helt skaldet...hihi.

______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
Hej du.
Jeg har oploaded de to filer til roden,, men så slettede jeg deet lige havde skrevet og da jeg så kopirede de filer jeg havde lagt ind blev det noget møjværk SORRY jeg er sq lidt klump fingeret ((måske det er søndag og jeg var træt sorry))
Jeg har glemt hvor filen lige skulle ligge,, den du lagde stod der http:// og andet ,,men min står der ftp:// men det er vel også rigtig ?????

Hilsen Gunnar.
 
Tutsi
Du har lagt Vagter2010 rigtig ind. Den anden må ikke ligge inde i administrations mappen.
Så skal du sørge fro, at der KUN står .doc efter dine filer - du sletter blot det sidste x

Jeg har rettet i element koden så den nu ser sådan ud:
Flyt lige selv det andet link ud hvor det skal være.
Og det med rødt slettes.

Download kildekode  Kode
openside("Links");
  echo "<a href='[color=#cc0000]/administration[/color]/Brandøvelse2010.doc[color=#cc0000]x[/color]'>LINKET</a>
<br /><a href='/Vagter2010.doc'>LINKET</a>";
closeside();





______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
gunnar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tak du,, nu virker det enderlig, med din store hjælp,tak ...........
 
Spring til debat: