Din Menu
Fra fotoalbummet...

Nyeste artikler
> Billede ind i profil
> Optimer tabler i dat...
> Total Commander
> Redirect en side
> Mods / Infusion op p...
Downloads
SE ALLE DOWNLOADS...
Nye downloads
SurrealExperience 17
Luxury Yachts 10
Glare in Dark 66
AS-AppStore 36
AS-Global 20
AS-yellow_star 24
Hitman Games Zone 19
AS-Football 23
AS-Christmas 40
JuleCountdown til c... 20
Top 5 downloads
buzzlightyear 2588
junglebook 2576
Disney2 2538
php-fusion-7-01-02 2505
Disney1 2450
mickey-pluto. 2437
Opgraderingspakke v... 2168
danish_locales_v7_1 2156
Themes-phpfusion.dk
Facebook
Facebook

Pernille

statistik
Screenshots DB
Total Images: 796
Latest Images









statistik
Fra fotoalbummet...

Connect via Facebook
Connect via Facebook
Select your language
Danish Language Danish   English Language English
Fødselsdage i Marts
03.03 Casper94 (30)
04.03 Hjorten (67)
09.03 morten (64)
10.03 zigozigo (58)
12.03 jcubbin (69)
12.03 J-cubbin (69)
22.03 vincentvega (53)
23.03 foxeri (44)
24.03 Yvonne (67)
27.03 bscargo (52)
27.03 mikkel-m (35)
29.03 dalgaard (51)
Tilfældig Billede
Udtalelser fra brugerne
"Først da jeg så denne her side tænkte jeg ved mig selv: "Det er et spild af serverplads" Men efter jeg oprettede mig som bruger må jeg sige: "WOW den styre!!"

Har i det også på samme måde?..."

HeavyThunder
Reklame
Antispam
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Pas på hvis i søger job
Eddy
Man kan nu hente oplysninger på alle hvis man har personens navn.

Det kan måske give jer et nej, til jeres nye job, hvis man undersøger ens navn her, lidt uhyggelig?

Jeg ville ønske for alle jer unge mennesker at i kan finde en spærring så man ikke kan hente oplysninger for jeres egen skyld, det kan ramme jer hort., hvis i står med ønskejobbet.

Hven man færdes med har talt med og har kontakt til. i facebook, og profiler der ligger på hjemmesider, samt hvor man går ind, man han endda se hvem der logger sig på en hjemmeside o hvem der giver besøgstallet om det er en selv der gør besøget stort, der er og bliver ingen grænser her på det nye. En hel forkert fremgang hvis man skal færdes rundt på universet, så pas på.

her er den nye søge side på alverden sandheder, så lyv ikke, alt kan findes frem ved tiden.

man må kunne finde en løsning hvordan man han få ens oplysninger væg, jeg vil mene det er ulovlig, men jeg er ikke jurist, men det er frækt

http://webmii.com/ en uha dada side
Redigeret af Eddy d. 18-01-2010 22:40
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
Skrevet d. 28-03-2024 21:58
Reklame Agent

Antal indlæg: n^x
Tilmeldt: Altid

IP: localhost  
assensvej
hihi den kan man hvis godt tage det med ro på søgte på mit egen navn og der kom en del fram men ikke lige mig Smile
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Tutsi
Ja jeg findes slet ikke. Det er kun hvis navnet i forvejen eksisterer på nettet. Og så kan man jo også bare søge på google.

Du kan få dedt væk, ved at la være med at skrive dit eget navn nogen steder på nettet.
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
MattMadsen
Søgt også på mit og den kunne sku ikke finde mig. heeh
Tjen penge på facebook
http://findenpris.dk
 
Web
Eddy
Mu skal man ikke føle sig for sikker, siden bliver udbygget og det er for dette formål bare lidt "USYNLIG", men man er hellerikke evnesvag hi hiGrin

Har H B R snarket med E så kan man finde E gennem den vej, den åbner alle porte fulstendig, og det er især dem der har profiler på hjemmesider og så facebook som den værste, glem ikke det. Den facebook er noget fanden har skabt det er sjovt sålænge det vare, men tænk på konsikvensen? Mig

Skrevet er skrevet fælden fanger vil man slette det, hel lige gyldig skrævet er gæmt ærgeligt aå sind anden navn på det steder.

kald dig "mortobølle" din mails du laver skal hede møtorbø eller com osv.

for hvem er så lige det hi hi kan i se det skjulte ungå så billeder der kan skade. jeg siger ikke det her for at i skal holde jer væg men brug lige tænkeren lidt før. er det på lov sider ja men de kan jo se jer på et møde og så tage standpunkt ud fra det hyb
Redigeret af Eddy d. 20-01-2010 15:33
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
Tutsi
Man skal som altid omgåes alt på nettet fornuftigt, og ikke lægge mere ud end man vil ha videre. Sådan er det med Facebook og alt andet på nettet. Man bestemmer selv. Vil man være helt sikker, skal man helt holde sig fra nettet.

Eddy har du et domæne, kan alle gå ind på hostmaster og se oplysninger om hvem der ejer domænet, så det er heller ikke sikkert.

Nej brug nettet med den sunde fornuft, så er der intet farligt i det.


Jeg bruger forøvrigt Facebook selv uden de mindste bekymringer, men lægger heller intet der som er rent privat. Kun det alle må se og vide.
Redigeret af Tutsi d. 20-01-2010 17:22
______________________________

Hilsen Ellen

______________________________
www.jensens-madbl...


"Den som opfatter sig som færdiguddannet, er mere færdig end uddannet"
 
Eddy
Hej tutsi Nu ved jeg at du og jeg samt kenneth som dem jeg kender mest på siden, og jeg har den overbevisning at vi behøver ikke at skjule noget for vi ved hvad konsikvenserne er.

Nu var det også mest til nye, bruger på assensvej der skal tænke sig om os der kender det ved god hvad vi har med at gørerjaaaa

der er mange nye og unge bruger der syntes det er fedt til det bliver trist, og så har de lagt bolten ud, søn for dem.

Mu var det også kun en orintering vedr den nye side som har det til formål mæmlig private oplysninger som fanger, spør politiet, de vil komme med et lille skævt smil, og sige pas på!!!

men emnet er slut for mig det er kun en oplysning håber i forstår det Wink
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
assensvej
og det er især dem der har profiler på hjemmesider


Vil lige henvise til vore nyste nyhed her på siden http://www.assens...admore=175
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Eddy
assensvej skrev:
og det er især dem der har profiler på hjemmesider


Vil lige henvise til vore nyste nyhed her på siden http://www.assens...admore=175


Jeg har skam kigget på den, men jeg forstår ikke lige pt hvon den skal forstås ?Mig
Redigeret af Eddy d. 21-01-2010 01:58
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
assensvej
Det vil sige at du skal skjule din profil for gæster her på siden ved at sætte den til bruger

prøv at klikke på mit brugernave efter du er logge ud så vil du ikke kunne komme ind på den
HUSK at læse reglerne for Brug af Debatten - Spørgsmål i privat beskeder og på msn, besvares ikke uden aftale.

Ekspert.
En ekspert er en, der har begået om ikke alle, så i hvert fald de groveste fejltagelser inden for sit felt

Niels Bohr, atomfysiker, 1865-1962
www.assensvej.dk/images/assensvej2Dbac.png
 
Eddy
Ja se det er en fik lille tin, den kan jeg faktisk godt lide Klap
Mvh.
Eddy
www.dansk-undulat-sport.dk/images/index/undulatsporten/duslogo.png
V7.01.05 & V7.02.03
 
Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Søger gammelt Theme Temaer /7.02 2 19-11-2015 11:00
søger vip til min side Infusioner v7 5 06-04-2012 17:03
jeg søger msn Infusioner v7 13 05-04-2012 12:10
Hvis du har klikket på et link, der lover dig den triste historie om en pige, Facebook 1 19-12-2010 23:23
søger hjælp til og lave et tema Generel debat - PHP-Fusion v7 2 13-06-2010 21:43